Reklamácie Reklamácie a vrátenie tovaru - ako postupovať? Ak chcete tovar reklamovať z akéhokoľvek dôvodu alebo máte záujem o vrátenie tovaru, pošlite nám vyplnený elektronický reklamačný formulár, ktorý je zároveň formulár na odstúpenie od zmluvy. Na vyplnenie elektronického formulára budete potrebovať email, ktorý ste zadávali pri vytvorení objednávky a číslo faktúry, ktoré nájdete vo Vašej emailovej schránke. V prípade, ak neviete nájsť číslo faktúry kontaktujte nás na email alebo nám zavolajte. Po vyplnení elektronického formulára nám pošlite tovar na adresu EWALDS s.r.o., Matuškovská cesta 1413/17, 92401 Galanta. Nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu máte do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. V tomto prípade hradí prepravné náklady odosielateľ (kupujúci). Pre zistenie stavu vašej reklamácie nás kontaktujte na čísle 031 / 780 75 68 zvoľte 4. možnosť